Ca va nog, eigenlijk

Ik huur een parking van de Brusselse Haard, en de garagedeur werd vorige week voor de zoveelste keer gerepareerd, waarbij ook alle badgen vervangen moesten worden. Ik was niet verwittigd geweest, dus ik stond op een gegeven moment voor een gesloten deur vruchteloos mijn oude badge te wrijven op de lezer. Het duurde een week vooraleer ik bij de technische dienst geraakte. Ik werd al wat ongeduldig.
Muizeval

Gisteren sta ik dus eindelijk voor de balie en de mevrouw voor me mag net zeggen wat haar klacht is. “Ik heb kakkerlakken in mijn huis, én muizen“. Een koude rilling liep over mijn rug en deed het haar op mijn armen even rechtstaan. Toen aan mij gevraagd werd voor wat het was, heb ik heel braaf en meegaand mijn oude badge omgewisseld. Ik heb wel een week op straat moeten parkeren, maar eigenlijk … is dat zo erg nog niet.

Share
  • Beste Peter
    De klacht is de eerste stap naar een betere kwaliteit. Ik hoop voor jouw dat het wat opgeleverd heeft.

    In mijn log over Qualiteit heb ik een verwijzing gemaakt.

    mvrgr
    Ko