En U?

OP 27 mei schreef ik het volgende naar VOO over onze digitale televisie…

Over digitale televisie vind ik het volgende op uw site:
U hoeft geen informatie meer te zoeken want de decoder informeert u rechtstreeks via het televisiescherm.
En dankzij de “Piloot” weet u onmiddellijk wat op welke zender wordt uitgezonden.”

Dit werkt nog steeds niet voor de 15 kanalen die wij frequent bekijken. Deze informatie is nochtans wel beschikbaar aangezien Telenet er wél in slaagt deze informatie ter beschikking te stellen van zijn klanten. Wanneer kunnen we verwachten dat dit functioneel is?

Ik kreeg netjes een mailtje dat mijn bericht goed was ontvangen en dat de behandeling zo snel als mogelijk volgt. En we wachten… iemand een pronostiekje wanneer VOO antwoordt?

Share
  • Voo is het perfecte voorbeeld van de slecht beheerde Waalse intercommunale met politiek benoemingen…

    Op Brussels vlak de ergste de ergste kabelprovider. Telenet is ok. Coditel minder. Voo een ramp.

    Voo is één van de enige tv-providers in België die nog altijd geen HD aanbiedt. Wil alles zeggen…

  • Elias

    Mobistar kan hier ook wel wat van. Ik heb hen al vijf keer gecontacteerd met dezelfde vraag, via verschillende kanalen (telefoon, contactformulier op hun site, e-mail, brief), maar heb ook nooit meer gekregen dan een belofte dat ze me gingen terugbellen met een antwoord; dat is intussen al zo’n 2 maanden geleden.

  • Jemenfish

    Wat ik ook niet zo goed snap is dat je bij Zattoo toch wel fors betaalt voor hun ‘fast’ connecties voor regelmatige internet gebruikers, maar dat het dan nog niet werkt. Als het werkt, is het flitsend snel, maar om de zoveel minuten valt het eens uit, waardoor een radio stream uitvalt of een zattoo tv speler’s beeld compleet verloren gaat.

    Enfin, gezien mijn vorig probleem en wat ik diende te doen, Mike: Je moet gewoon aar de Elzas Lotharingenstraat stappen, ticketje nemen, en zeggen ‘dit is mijn probleem, oplossen of geen betalingen meer’. Zit al zoveel jaar bij Brutele en Voo en niets anders helpt. Laat dan nog staan hun nieuwe betaalnummer dat alles lekker lang uitrekt qua opties maar je nooit aan de praat laat met een echte operator.

  • Jemenfish

    Euh, bij Voo betaalt 🙂

  • Jelle

    Oh, als we dan toch over TV/Internetproviders bezig zijn wil ik ook wel mijn steentje bijdragen. Ik woon nog maar sinds 1 mei in Brussel en ben bij Coditel gegaan omdat ADSL rampzalig traag is hier. Als het werkt, dan werkt het super. Helaas zijn er bijna elke week momenten waarop internet helemaal niet werkt. Eind mei zat ik zelfs 4 dagen de facto zonder internet. Ik schreef dan maar een mail:
    ————————————
    Van: Jelle
    Verzonden: lundi 19 mai 2008 9:52
    Aan: Helpdesk Technique Fr Coditel
    Onderwerp: Problèmes de reseau

    [blablablablabla]
    ————————————

    Ziehier wanneer ik antwoord kreeg en, bovendien, wat het antwoord inhield:

    ————————————
    Van: Helpdesk Technique Fr Coditel
    Verzonden: jeudi 12 juin 2008 15:59
    Aan: Jelle
    Onderwerp: Problèmes de reseau

    Cher Monsieur,

    Nous accusons bonne réception de votre mail.

    Pourriez vous nous dire si vous avez toujours de problème avec votre connexion.

    Meilleurs salutations,
    Coditel helpdesk team
    ————————————

    Gelukkig heb ik geen televisie, dus die problemen blijven mij gespaard. Mijn pronostiek voor jouw antwoord: nooit. Als ze na een maand niet reageren kan ik me niet voorstellen dat ze het ooit wél zullen doen … .

  • Michel

    Ik heb coditel en ben er niet over te spreken. Ik betaal teveel geld, heb zelfs speciaal een duurder TV-pakket (+ duurdere decoder) moeten nemen om de zenders te ontvangen die ik wil kijken. Wat blijkt? Zenders werken niet …