Klantendienst VOO

Sinds een aantal weken zijn voor de “klanten” van VOO een aantal televisiekanalen van frekwentie veranderd. De nederlandstalige kanalen die hierdoor werden geimpacteerd waren Canvas en Kanaal 2 (de franstalige kanalen blijken nog altijd op hun originele frekwenties te zitten). Sindsdien krijgen wij hier thuis Kanaal 2 niet meer stabiel. Vandaag kwam de technieker langs om een kijkje te nemen. Mijnheer was uiteraard enkel franstalig (nee, je zal VOO niet van racisme kunnen beschuldigen, hoogstens van een klantonvriendelijkheid ten opzichte van een taalminderheid), en stelde vast dat de installatie niet door hen was gedaan (ik kocht dit appartement een jaar geleden, en had dus geen idee). Hij herhaalde dit nog een aantal keer, één keer zei hij zelfs expliciet dat het mijn eigen fout was, en verdween zo snel als hij was gekomen. Eén ding is duidelijk geworden, die VOO is geen woordspeling op “vous”, want U als klant mag al blij zijn dat hij van ons een minimale service ontvangt.
Plots lijkt die schotelantenne veel minder storend dan enkele uurtjes geleden. Misschien nemen we wel gewoon Sky, er is trouwens toch maar heel weinig interessant meer op de nederlandstalige zenders…

Share