Er staat sinds enkele dagen een glazen bokaal van Intel op de hoek van de Louizalaan en de Kleine Ring. Dienaangaande enkele vragen aan het marketing departement van Intel:
- ik veronderstel dat de reden voor de actie is dat jullie een winkel gaan openen (Charleroisesteenweg 14). Wat gaat daar verkocht/getoond worden? Was er geen plaats op die 30m2 wanden om daar iets over te zeggen? Kent u het concept van ‘flyers’?
- Het voornaamste opvallende aan de glazen box is dat er wel iemand in zit te surfen, maar dat de glazen wanden van alle kanten gesloten zijn, en dat er geen mogelijkheid is iets te vragen. Is die gast misschien de zoon van de baas die gestraft is voor zijn 2e zit? Een gevangene met voorwaardelijke invrijheidsstelling?
- Gaan jullie dezelfde gastvrijheid tentoon spreiden eenmaal die winkel opengaat? Een verkoper die www.standaard.be leest en die je niet mag storen om iets te vragen?
- Je kan dus op dat grote scherm aan de zijkant zelf surfen? Wat een geniaal concept! De prospect zo sterk betrekken met die o-zo-vernieuwende concepten als: Internet, browser, sites, …
- jullie zijn misschien wel grote voorstanders van wireless Internet, maar waarom partneren met Clearwire? Ze hebben alleen bereik in stukken van Brussel (Schaarbeek, Elsene, St-Gillis en Vorst) en in Mont-St-Guibert (die 2e metropool van Belgie, 6275 inwoners, halverwege tussen Brussel en Namen), vereisen een lompe modem die je via een USB kabel (zoek ‘draadloos’ eens op in de Dikke Van Dale) aan je PC moet hangen en hebben niet echte competitieve prijzen.
- Als je WiFi wil promoten, waarom dan niet maken dat elk van de 19 gemeenten minstens 1 open hotspot heeft? Dat kost waarschijnlijk minder per jaar dan dat aquarium voor 1 dag.
- Mag je de persoon in die bokaal nootjes geven? Waar moet je die dan precies doorgeven?